- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
- Sitemap
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik mijn bestelling weigeren of annuleren?
Dit hangt af van de status van uw bestelling, u kunt contact met ons opnemen en dan helpen wij u zo spoedig verder. U kunt ons bereiken via de contactpagina of het contactformulier, vermeld hier altijd uw bestelnummer.
Kan ik zonder account bestellen?
Kan ik zonder account bestellen?
Met een account bestellen is niet vereist. Je kunt inloggen zonder account. Als je regelmatig online producten koopt, heeft het een eigen account de volgende voordelen:
- Niet steeds opnieuw je gegevens invullen als je pannen koopt via onze webwinkel
- Beheren van nieuwsbrieven en je persoonlijke gegevens
- Altijd zicht op de status van jouw bestelling(en)
- Je facturen terugvinden en afdrukken
- Profiteren van vele kortingen op onze producten
Een persoonlijk account aanmaken is heel eenvoudig
Wanneer wordt mijn product geleverd?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
Ons streven is om uw producten 3 tot 5 werkdagen na bestelling te leveren. De levertijd scheelt echter per product en per merk.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wij bieden een gevarieerd aantal bekende betaalmogelijkheden zodat er voor iedereen minstens een bekende betaalmethode bij zit.
Is betalen veilig? Heb ik garanties?
Bij LUX verloopt de betaling altijd veilig. Wij werken met een beveiligde betalingsprovider die alle betalingen voor ons beheert. Daarnaast gebruiken wij alleen betaalmethoden van gecertificeerde bedrijven. Indien u meer info zou willen hierover vragen wij u de klantenservice te bellen. Deze staan klaar om al uw vragen, ook over dit soort onderwerpen met u te bespreken en u te assisteren waar nodig.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Mogelijk heb je een verkeerd e-mailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Deze contactgegevens zijn te vinden op onze 'Contact' pagina.
Ik wil een bestelling plaatsen, wat bedragen hiervoor de verzendkosten?
Ik wil een bestelling plaatsen, wat bedragen hiervoor de verzendkosten?
Wij rekenen op al onze producten gratis vanaf besteding vanaf 75,- bij verzending binnen Nederland en naar België! Als u een bestelling plaatst onder de 75 euro dan brengen wij u 6,95 in rekening om de pan bij u te bezorgen.
B.T.W
B.T.W
Al onze genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Wij streven ernaar om te voorzien in een brede keuze aan betaalmogelijkheden zodat uw gebruik kunt maken van uw gewenste en vertrouwde betaalmogelijkheid. Daarbij is LUX beveiligd met een SSL-certificaat welke ervoor zorgt dat verbindingen met creditcardtransacties, gegevensoverdrachten en logins beschermd zijn.
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik nu doen?
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik nu doen?
Ten eerste: Geen zorgen neem contact met ons op, zodat wij zo spoedig mogelijk kunnen kijken wat er mis is gegaan, en u alsnog blij kunnen maken met uw bestelling. Ten tweede: Wij zoeken altijd naar oplossingen waar u alsnog tevreden uitkomt.
Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?
Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?
Omdat wij nou samenwerken met verschillende leveranciers is het mogelijk dat niet alles tegelijk aankomt in ons warenhuis. Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact met ons op om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
Indien uw pakket schade heeft opgelopen tijdens de verzending, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina en dan lossen we het probleem graag voor u op! Vaak vragen wij u foto's op te sturen zodat we met de leverancier kunnen overleggen wat we voor u kunnen doen.
Ik wil mijn bestelling retouneren, wat moet ik doen?
Ik wil mijn bestelling retouneren, wat moet ik doen?
Wij bieden een retourtermijn van 30 dagen aan, je kan op deze pagina lezen welke retourvoorwaarden wij hanteren.
Wanneer wordt er niet terugbetaald?
Wanneer wordt er niet terugbetaald?
Een incomplete retourzending en/of een beschadigde retourzending zal geen volledige terugbetaling ontvangen. Wij verzoeken je om alle producten die je gekregen hebt weer terug in de doos te doen of de daarvoor bestemde verpakking. Wij kunnen je retour alleen verwerken wanneer alle onderdelen retour zijn ontvangen. Dit voorkomt vertraging bij het verwerken van je retour. Zijn er producten beschadigd? Stuur dan een foto van de schade toe als reactie op de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen. Retouren die beschadigd zijn of sporen bevatten van gebruik zullen geen (volledige) terugbetaling ontvangen. Wij nemen contact met je op na het beoordelen van de toegezonden foto’s. Meer informatie over onze voorwaarden vind je op onze algemene voorwaarden pagina.a
Wanneer word mijn aankoopbedrag teruggestort?
Wanneer word mijn aankoopbedrag teruggestort?
Na ontvangst van de geretourneerde bestelling zullen wij deze binnen 14 dagen controleren en zorgen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort
Wat is het retouradres indien ik een pakket wil terugsturen?
Wat is het retouradres indien ik een pakket wil terugsturen?
Het retouradres van jou bestelling kan verschillen, omdat wij vanuit verschillende leveranciers leveren. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hierbij verder kunnen helpen en de producten kunnen retourneren.
Wat zijn de criteria voor de ontvankelijkheid van een geretouneerd product?
Wat zijn de criteria voor de ontvankelijkheid van een geretouneerd product?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
Laat een reactie achter
Voor alle andere vragen
Bel ons
Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 17:00
Email ons
Social media
Socials
LUX Pannen
Dijkstraat 86 (Geen bezoekadres)
9901 AV Appingedam
Nederland Bekijk op Google Maps
BTW-nummer: NL865092217B01
KvK: 89752260